سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرم حضور
قالب وبلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

دوستان عزیزم سلام؛

داره عید میشه و هنوز خبری از ظهور اربابمون نشده،من فکر میکنم عامل اصلی ظهور نکردنشون عدم آمادگی ماست، علتش اینه که قلبهامون رو زنگار گرفته و دنبال آقا نیستیم واسه همینه که فرمودن اگه شیعیان ما به اندازه ی یک لیوان آب دنبال ما میگشتن ظهور ما فرا میرسید.

به نظرتون دیگه وقت اون نشده که قلبون رو خونه تکونی کنیم و یه جلایی بهش بدیم تا شاید سال جدیدمون رو با اربابمون شروع کنیم؟ با اربابمون دعای تحویل سال رو بخونیم؟

آقا جان بیا و برای خزان قلبمان بهار باش، راستش از سالهای نویی که پشت سر هم میان ولی از ظهورتون اثری نیست خسته شدم، دیگه این بهارها برام لذتی ندارن، دلم بهانه ی شما را کرده است، بیا و قرار قلبهای بیقرار باش، بیا که از تاریکی پیله ای که با گناهانم پیرامون خود ساخته ام دلگیرم و نور میخواهم. امید روزی را دارم که بیایی و با تو در این دنیای بی روح روحانی زندگی کنیم.

بهار بی گل نرگس صفا نداره.

اللهم عجل لولیک الفرج


[ یکشنبه 91/12/27 ] [ 12:39 عصر ] [ محمد ] [ نظرات () ]

         روی ضریح جدیدت باید نوشت           یک سنگ قبر هم ندارد حسن،حسین!

 آقا جان شاید برای تبریک گفتن دیر شده باشد اما شما مثل همیشه سروری و آقایی کنید و بپذیرید.راستی شاید اصلا نباید به شما تبریک گفت! شما که همیشه مبارک و پر برکت بوده و هستید.باید به آن چوب ها و فولاد ها و طلا و نقره ها تبریک گفت که لیاقت هم نشینی با ارباب شهیدان را پیدا کرده اند .خوشا به سعادتتان که افتخار نوکری ارباب نصیبتان گشته . این هم خودش یک نوع نوکری ست که با صلابت و محکم پذیرای زائران کوی نینوا باشی.خوشا به سعادتتان....!السلام علیک یا ابا عبدالله (علیه السلام)


[ یکشنبه 91/12/20 ] [ 6:3 عصر ] [ نسیم بانو ] [ نظرات () ]

به نام خدای رحمن و رحیم

دوستای عزیزم سلام

ببخشید یه کم با تأخیر اومدم، امتحانات بود یه سفر هم پیش اومد واسه همین یه مدت نشد بنویسم.

چند روز پیش داشتم با موتور میومدم خونه یکی از رفقا رو هم که تقریبا با من هم مسیر بود سوار کردم، وسط راه بحث از گرونی و مشکلات جامعه پیش اومد من گفتم ایشا الله آقا میاد همه مشکلات برطرف میشه. رفیقم یه تلنگر بجا بهم زد و گفت: میبینی چفدر غریبه؟ گفتم: چرا اینو میگی؟ من که چیزی نگفتم. گفت: حتی مایی که از آقا دم میزنیم، تو فکریم که آقا بیاد و مشکلاتمون رو برطرف کنه، گرونی رو از بین ببره، زندگی هامون رو سروسامون بده، آخه خود خواهی تا کی؟ به خودم اومدم، راست میگفت چقدر از خدا خواستم آقا بیاد تا فقط مشکلاتم رو برطرف کنه، هیچ موقع نشده تو فکر این باشم که بگم آقا بیاد تا از این غیبت رها بشه، آقا خوشحال بشه، دل بزرگش آروم بشه.

شما هم قبول دارید آقا خیلی غریبه؟

برا همین تصمیم گرفتم یه طرح رو بگم تا با دوستان بزرگوار خودم انجام بدیم:

طرح بزرگ ترک میلیون ها گناه جهت تعجیل در فرج امام زمان روحی له الفداء

سهم شما فقط یک گناه!

امان ز لحظه غفلت که شاهدم هستی

اللهم عجل لولیک الفرج

از باب احساس وظیفه هم رحلت و عروج عالم ربانی و عارف الهی آیه الله خوشوقت را به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) و نائب بر حقشان و بر شما دوستان عزیز تسلیت و به جنابشان تبریک میگم.


 لحظه ی وصالت بر تو تبریک و بر ما تسلیت باد.


[ شنبه 91/12/5 ] [ 11:13 عصر ] [ محمد ] [ نظرات () ]

به نام خدایی که سریع الرضاست

رایحه ی خوش و نسیم رحمت از سمت طوس احساس میشود، سینه ام تنگ است و عاشق دیدار، ولی چه کنم که پایم در مسیر جاده ها و فاصله  ها سنگین شده است و توان حرکت دادنم را ندارد. ای کاش تنها بین من و او فاصله ی مکانی بود چرا که در این صورت میشد دل را به پرواز در آورد و با همان پرواز دل، فاصله ها را جبران کرد ولی اکنون که فاصله ی بین من و او فاصله ی مقامی است چه کنم؟ من آلوده ام و او مطهر. آیا بین من و او تناسبی هست تا امیدوار باشم مرا نیز تحویل میگیرند؟ نه تناسبی نیست. پس راهی نیست!؟!؟!

بله هست این خاندان را میشناسم، اهل کرم و اهل رأفتند. وقتی میبینم آهویی را تحویل میگیرند و ضمانت میکنند من هم امیدوار میشوم، شاید مرا نیز نزد پروردگارم ضمانت و شفاعت کنند پس دلم را پرواز میدهم تا مرغی از مرغان حرم شود شاید خدا نگاهی کند.

آری نگاهش را حس میکنم. درست است من آلوده را نیز در این حرم تحویل میگیرند چه رسد به شما دوستان پاک. بیایید سعی کنیم دیگر از ایشان فاصله نگیریم و با گناهانمان زخم به قلب نازنینشان نزنیم بلکه از همین جایی که هستیم سلامی خالصانه تقدیمشان کنیم به امید اینکه جوابش را بشنویم.

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا المرتضی (علیه السلام)

شهادتشان بر صاحب عزای اصلی امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) و بر نائب بر حقشان و  شیعیان و دوستدارانشان تسلیت باد.

 

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا(علیه السلام)

 


[ جمعه 91/10/22 ] [ 4:43 عصر ] [ محمد ] [ نظرات () ]

سلام دوستان عزیز

اگه توفیق باشه و آقا بطلبه ان شاء الله راهی شهر عشقم، شهر مقدس مشهد. اگه خدا بخواد نایب الزیاره شما هم خواهم بود. دعا کنید تو این سفر خودم رو پیدا کنم. این رو گفتم تا هم دعام کنید و هم علت غیبت آیندم رو بدونید.نوروز و امام رضا(ع)

از این که بگذریم داریم به سال جدید و عید نوروز نزدیک میشیم. صرف نظر از قیل و قالهایی که در مورد ایرانی بودن این عید یا اسلامی بودن این عید، باید بگم که طبق فرموده حضرت علی(ع) هر روزی که در اون گناهی انجام نشه اون عیده. اگه تو این روز گناهی مرتکب نشیم قطعا عید ما خواهد بود و برعکس اگر گناهی مرتکب بشیم قطعا عید نخواهد بود بلکه در حقیقت یکی از روزهای عزای ما خواهد بود.

دوستان عزیز تو این سال جدید طبیعت یه بار دیگه زنده میشه و زندگی رو از سر میگیره تو این طبیعت همه چیز دوباره نشاط پیدا می کنه. خوب نیست که تو این عالم هستی که همه چیز دوباره مسیرش رو نو میکنه ما هیچ تغییری نداشته باشیم. سعی کنیم سال جدیدمون رو بهتر از سال گذشته شروع کنیم و بهتر از اون به پایان برسونیم و گرنه مصداق کلام حضرت علی(ع) خواهیم شد که هر که دو روز از عمرش مثل هم باشه زیان کرده.

در آخر هم هنگام تحویل سال همدیگه رو دعا کنیم و اربابمون صاحب الزمان رو فراموش نکنیم که تمام زندگی ما بسته به وجود ایشان است و ان شاء الله خداوند عیدی این سالمون روظهور ارباب قرار بده.

اللهم عجل لولیک الفرج


[ سه شنبه 89/12/17 ] [ 6:46 عصر ] [ محمد ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

ارباب از گناهان خویش شرم حضور دارم. انسانی هستم در پی خوشتن خویش، خود را گم کرده ام و در کوچه پس کوچه های زندگی و رهگذر عمر جویای خویشم. در این راه کمک می خواهم. دوست دارم بنویسم تا درد شرمساریم را التیام دهم. التماس دعا. یاحق
موضوعات وب
امکانات وب



بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 30
کل بازدیدها: 157302