سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرم حضور
قالب وبلاگ

دوستان عزیز سلام. معذرت می خوام که با تأخیر اومدم. یه مدت کار داشتم نشد بیام و بنویسم.

حقیقتش خیلی دلم گرفته. رفقا اگه خدا تو زندگی هامون جریان نداشته باشه زندگی مون خسته کننده و تکراری می شه. متأسفانه زندگی هامون کم کم داره از خدا دور و دورتر میشه، یه فکری برا خودمون باید بکنیم.

اگه با خدا کار داریم، اگه اهل بیت رو قبول داریم باید یه فکری بکنیم و یه طوری عمل کنیم تا اون روزی که با اونا روبرو میشیم شرمنده نباشیم و سرمون پایین نباشه. چندین ساله آقامون صاحب الزمان چشم به راه ماست تا اصلاح بشیم تا ظهور کنه. دیگه وقتش نرسیده آقامون رو از این غربت خارج کنیم و یه خورده به خودمون کمک کنیم. رفقا دعام کنید از این تاریکی های دنیا نجات یابم.

اللهم عجل لولیک الفرج

خدایا من خودم زندگی با تصمیم خودم رو تجربه کردم لجن زدم، گند زدم، هیچی توش نبود. آخرش به هیچ جا نرسیدم نتونستم لذت زندگیرو بفهمم. من برای خودم بلد نیستم زندگی کنم. بلد نیستم تصمیم بگیرم تو به جای من تصمیم بگیر. تو به جای من اختیار کن.

من نمی توانم بفهمم و اختیار کنم.

اللهم عجل لولیک الفرج


[ یکشنبه 89/12/8 ] [ 5:57 عصر ] [ محمد ] [ نظرات () ]

اربعین شده و جریان کربلا دوباره داره برای عزیز دل زهرا تداعی پیدا می کنه. دوباره دل آقا به یاد اون جریان خون شده واسه همینه که دلمون گرفته. مگه میشه قلب عالم امکان گرفته باشه و بقیه موجودات به طور معمول به زندگیشون ادمه بدن.

رفقا بیاید همگی با هم بریم به آقا سر سلامتی بدیم، تسلیت بگیم تا موجب تسلی خاطر ایشون بشیم. ولی میدونید به چی فکر میکنم، ما داریم میریم به آقا سرسلامتی بدیم تا موجب تسلی خاطرششون بشیم. فکر میکنم بهترین چیزی که می تونیم الآن برا آقا ببریم تا درد دلشون رو تسکین بدیم اینه که به آقامون قول بدیم گناه نکنیم و سعی کنیم روی قولمون بمونیم این بهترین چیزیه که می تونیم الآن برا آقا ببریم.

آقا جون ما اومدیم تسلیت بگیم ولی همراه این تسلیتمون یه قول هم می خوایم بدیم و اون اینه که قول میدیم گناه نکنیم. فقط آقا جون یه مشکلی وجود داره و اون اینه که من از پس خودم برنمیام اگه شما کمکم نکنید دوباره گناه میکنم، دوباره تو طوفان زندگی گم میشم. کمکم کنید گناه نکنم و تو این دنیای فریبکار فریب نخورم . به امید روزی که بیایی.دلم برای محرم و صفر تنگ می شود.

 

 

 

اللهم عجل لولیک الفرج


[ دوشنبه 89/11/4 ] [ 11:15 عصر ] [ محمد ] [ نظرات () ]

سلام دوستان عزیز دوست دارم بنویسم بذارید با این شروع کنم. بعضی اوقات آدم دلش میگیره. داغون میشه. دیگه نمی دونه باید چیکار کنه. فقط می خواد با یکی حرف بزنه و درد دل کنه، کمک می خواد همدرد می خواد. اون موقعه که میفهمه چقدر دور و برش خلوته هیچ کس رو نداره. اون موقع میفهمه که خدا کیه و کجاست اون جاست که خدا رو احساس میکنه. خدایا کمکم کن از این دنیای فانی خسته شدم از دست خودم خسته شدم رهام نکن که تو زندگی گم میشم.

اللّهمّ إهدنا الصّراط المستقیم

 ببخشید شرمندم دیگه


[ سه شنبه 89/10/28 ] [ 4:36 عصر ] [ محمد ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

ارباب از گناهان خویش شرم حضور دارم. انسانی هستم در پی خوشتن خویش، خود را گم کرده ام و در کوچه پس کوچه های زندگی و رهگذر عمر جویای خویشم. در این راه کمک می خواهم. دوست دارم بنویسم تا درد شرمساریم را التیام دهم. التماس دعا. یاحق
موضوعات وب
امکانات وب



بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 38
کل بازدیدها: 157709