سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرم حضور
قالب وبلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم؛

دوستان عزیزم سلام؛

یه سوال دارم. دوست داشتم نظر شما رو در موردش بدونم.

به نظر شما چرا یه زن کافر و بی ادب در کمتر از دو ماه دو بار وارد ایران اسلامی میشه و دو توهین به ما میکنه. بار اول که اومد در مقابل رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اهانت کرد و برخلاف رفتار دیپلمات در مقابل ایشان بلند نشد و بار دوم هم که اومد بدون حجاب به کشور اسلامی ما وارد شد.

 

بار اول حضور زن بی ادب دیپلمات

 

بار دوم حضور زن بی ادب دیپلمات

علت این جسارت این زن کافر بی ادب چیه و چرا هیچ کس هیچ سخنی نگفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


[ دوشنبه 92/11/28 ] [ 9:27 عصر ] [ محمد ] [ نظرات () ]

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به همه ی دوستان عزیزم؛

بعد از مدتی امشب تلویزیون رو روشن کردم و اتفاقا شبکه دو فیلم سینمایی پخش میکرد، اسمش «آذر» بود. من اصلا نمیدونم موضوعش چی بود یا چه هدفی رو دنبال میکرد. فقط یه سکانس از این فیلم دیدم که لازم دونستم از مسئولین فرهنگی کشور اسلامی خودم تشکر و قدردانی کنم.

مسئولین فرهنگی بزرگواری که رقاص های ایرانی فرار کرده از ایران و پناه اورده به آمریکا رو، بعد از درگیری با همکاران محترمشون و کشته شدن چند نفرشون از خونواده های اونا دلجویی کرده و تسلیت گفتن و برای شادی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) و نائب بر حقشون جنازه ی اونا رو به ایران اورده و در قطعه ی هنرمندان دفن کردن. مسئولین بزرگواری که بعد از انتشار یه خبر در یکی از روزنامه های رسمی کشور مبنی بر اینکه برخی آیات موجود در قرآن از قرآن نیست هیچ عکس العملی نشون ندادن.

بعد از این همه افتخارات فراوان که کسب کردن فساد موجود در فیلم های سینمایی رو هم به تلویزیون کشیدن. تو این فیلم مذکور نشون داده شد یه خانم محجبه که با یه بچه ی معلول زندگی میکرد و دربه در بود ماشین ها و تاکسی ها براش توقف نمیکردن تا اینکه این خانم یکی از هم محله ای هاشون رو دید که با موتر از اونجا میگذشت بهش گفت ما رو سوار کن و پشت اون مرد نامحرم سوار شد.

مراقب فرهنگ اسلامیمون باشیم

این تصویر و سکانس برای من خیلی قبیح و غیر اسلامی بود هرچند ممکنه خیلی ها بگن این اصلا هم بد و غیر اسلامی نیست که البته اگه کسی چنین حرفی رو بزنه به نظر من خیلی نظر اسلام رو به خوبی در مورد حجاب و رابطه ی مرد و زن نامحرم نمیدونه، ولی با این وجود، این رو نباید فراموش کرد که این سکانس از تلویزیون جمهوری اسلامی و از یکی از شبکه های اصلیش پخش شده.

در پایان از صراحتم از همگی معذرت میخوام و امیدوارم که مسئولین فرهنگی ما کمی بیشتر مراقب باشن و خدا هم عاقبت همه ی ما رو ختم به خیر کنه.

اللهم عجل لولیک الفرج


[ چهارشنبه 92/10/18 ] [ 10:7 عصر ] [ محمد ] [ نظرات () ]

به نام خدا به یاد خدا برای خدا

دو سخنرانی دکتر جلیلی به مناسبت حماسه 9 دی/ لغو مجوز سخنرانی در دانشگاه آزاد در دولتی که می‌خواهد مدافع آزادی بیان باشد!

گروه سیاسی- رجانیوز: در آستانه چهارمین سالگرد حماسه تاریخی 9 دی، ویژه برنامه ها و همایش های مختلفی در سراسر کشور برگزار می شود که در همین راستا دکتر جلیلی نیز سخنرانی های جداگانه ای خواهد داشت.

به گزارش رجانیوز، روز یکشنبه 8 دی ماه 1392 سعید جلیلی میزبان مردم مشهد است، برنامه ای که ساعت 13.30 با عنوان «حماسه بصیرت» و به دعوت دانشجویان و نخبگان این شهر در تالار ابن سینا واقع در خیابان دانشگاه، چهار راه دکترا برگزار می شود.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی روز دوشنبه 9 دی ماه نیز به شهرستان بجنورد می رود تا در جمع مردم و دانشجویان این شهر به سخنرانی بپردازد اما تا این لحظه مکان نهایی سخنرانی وی مشخص نشده است چرا که پیش از این قرار بود وی میهمان دانشجویان دانشگاه آزاد بجنورد باشد که این مساله با مخالفت مسولان دانشگاه آزاد از جمله طه هاشمی (معاون رئیس دانشگاه آزاد) روبرو شده است.

با این حال سخنرانی دکتر جلیلی در جمع مردم بجنورد قطعی است اما با توجه به محدودیت های پیش آمده از سوی مسئولان دانشگاه آزاد و دولت جدید در این باره، انتخاب مکان سخنرانی دکتر جلیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

در این باره قاسم جعفری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نماینده مردم بجنورد در مجلس به خبرگزاری دانشجو گفت: اگر برنامه ای در شورای فرهنگی دانشگاه تصویب شده است و بعد به صورت دستوری از بالا به آنها گفته اند که حق برگزاری آن را ندارید، این کار حتماً کار نادرستی است و از محیط دانشگاه و مدیران دانشگاه چنین چیزی قابل قبول نیست.

 وی افزود: وقتی که مراجع رسمی در دانشگاه ها برنامه ای را تایید و تصویب می کنند، مخالفت با آن، کار اشتباهی است؛ ضمن اینکه ظاهراً فکر دوستان حاکم بر دانشگاه آزاد همین است که نباید به جریاناتی که دنبال ارزش های اصیل هستند، به بهانه اینکه دانشگاه باید آرام باشد، فضای صحبت داد.  

وی تصریح کرد: من با طه هاشمی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد صحبت می کردم که وی ادعاهای عجیبی مطرح کرد مبنی بر اینکه فکر نکنید الان هم هشت سال گذشته است و فقط تفکر خاصی باید در دانشگاه باشد. 

 جعفری با بیان اینکه عده ای با این تعابیر دانشگاه آزاد را ملک شخصی خودشان می دانند، اظهار داشت: این افراد احساس می کنند دانشگاه آزاد برای 9دی که روز بصیرت ملی نامگذاری شده است، نباید برنامه ای داشته باشد.

 وی اظهار داشت: من در ادامه به او گفتم وقتی می گویید دانشجو در داخل دانشگاه برنامه برگزار نکند، خوب مجبور است برود و در خیابان جلوی دانشگاه برنامه اش را برگزار کند که این کاری اشتباه است.

جعفری بیان داشت: به هر حال اینکه این آقایان سفارش کنند چنین برنامه ای یا چنین آدمی را دعوت نکنید، آن هم کسی که الان در کشور با حکم رهبر معظم انقلاب عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است و قبلاً هم دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور بوده، به نظر می رسد این مسئله نوعی انتقام گیری از اردوگاه کسانی است که پای ولایت ایستاده اند.

 

در همین رابطه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بجنورد نیز بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن را از نظر می گذرانید:

 

بسمه تعالی

این برنامه در تاریخ 30/9 توسط اعضای محترم شورای فرهنگی دانشگاه به تصویب رسید و پس از آن در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز مطرح شد و ضمن استقبال به عنوان یکی از برنامه های گرامیداشت حماسه عظیم 9 دی به تصویب رسید.

سپس دانشجویان اقدام به طراحی پوستر و بنر های تبیغاتی لازم کرده و بعد از هماهنگی با شهرداری آنها را در سطح دانشگاه ها و شهر نصب کردند.

24 ساعت از این موضوع نگذشته بود که به طور ناگهانی از سوی دانشگاه تماس گرفته شد و اطلاع دادند که سازمان مرکزی دانشگاه آزاد کشور با برگزاری این برنامه در دانشگاه آزاد بجنورد مخالفت کرده است و باید برنامه لغو شود.

باید اشاره کرد که سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی است و دارای مسئولیت رسمی در کشور است لذا این مسئله همه را متعجب کرد و برداشتی که از مخالفت با حضور ایشان در دانشگاه به ذهن متبادر می شود برخورد حزبی و سیاسی با این مسئله است.

اینجا بود که از مراجع بالاتر پیگیر مسئله شدیم تا علت این مخالفت را روشن کنیم و یکی از همین مراجع به ما اطلاع داد، بعد از تماس با آقای طه هاشمی قائم مقام رئیس سازمان مرکزی دانشگاه آزاد به صراحت بیان داشته است که دیگر دوران هشت سال گذشته در دانشگاه گذشته است.

ما حداقل منتظر دریافت یک پاسخ به ظاهر منطقی از سوی مدیران عالی دانشگاه آزاد کشور بودیم در حالیکه آنان به وضوح این پاسخ غیرمنطقی را ارائه کردند.

چه آنها بخواهند و چه نخواهند کسی نمی تواند برنامه های مردمی گرامیداشت حماسه عظیم 9دی را لغو کند، حماسه ای که با هدایت دلهای مردم توسط خداوند متعال بساط فتنه ای عمیق و خطرناک را جمع کرد.

باید گفت حالا ممکن است آنها دانشگاه آزاد را ملک پدر خود دانسته و از برگزاری این برنامه در آن ممانعت کنند و برنامه جای دیگری برگزار شود اما آزمون خوبی برای اثبات ادعاهای دور از واقعیت مدیران دانشگاه آزاد در خصوص آزادی بیان، نقد پذیری و تحمل افراد غیر همسو ، در محضر دانشجویان عزیز است.

برخی جزئیات از واکنش نامناسب سازمان مرکزی دانشگاه آزاد وجود دارد که قابل بیان نیست، اینکه چقدر تنگ نظری بر این دستگاه حاکم است به طوری که حتی به سادگی به توبیخ مدیران خود که برنامه را تصویب کرده اند می پردازند.

گویا زمزمه های بایکوت رسانه ای و مخالفت با برنامه های حماسه الهی 9دی از سوی این افراد که همگی از یک طیف و جناح سیاسی هستند دارد با چنین تنگ نظری هایی به حقیقت می پیوندد.

در انتها ما دانشجویان که از جنس حماسه 9 دی هستیم آمادگی خود را جهت پاسداشت جایگاه و عظمت این حماسه عظیم یوم الله 9دی اعلام می کنیم و از مراجع قانونی پیگیر این کار نادرست هستیم.

والسلام علیکم

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بجنورد،  

92/10/72/10/


[ سه شنبه 92/10/10 ] [ 7:35 عصر ] [ حسین ] [ نظرات () ]

به نام خدا به یاد خدا برای خدا

hashemirafsanjani.irhemirafsanjani.i- آیت الله هاشمی رفسنجانی در جمع باشکوه مردم رفسنجان با اظهار امیدواری از اینکه تحریمها برداشته می شوند تاکید کرد: من می‌دانم در آینده راه‌ها باز می‌شود و بسیاری از چیزهایی که امروز در مضیقه هستیم برداشته می‌شود.

سؤال:

چی شد؟؟؟؟!!!!!!! اینا که گفتن تحریم ها بیشتر میشن به جای اینکه کم بشن و....

آقای................

اهای اونایی که می گفتید مذاکره کنیم چی شد


[ شنبه 92/10/7 ] [ 2:0 عصر ] [ حسین ] [ نظرات () ]

بسم الله الرحمن الرحیم

دوستان عزیزم سلام؛

از حماسه ی بزرگی که همه با هم خلق کردیم واقعا از شما و همه ی مردم عزیز کشورمون کمال تشکر و قدردانی رو دارم، امیدوارم که آقای روحانی رئیس جمهور منتخب کشور در راستای اهداف بلند انقلاب و عزت ایران گام بردارند. و این نکته رو هم اعلام میکنم که به فرموده ی رهبر معظم انقلاب حامی این رئیس جمهور می باشم هرچند نظر خودم در مجموع ایشون نبود، ولی تابع ولایتم.

ولی راستش چند مطلب دلم رو شکست که نمیتونم نگم.

1- آقای هاشمی، ای بزرگوار! شما که بعد از انتخاب آقای روحانی در مجمع حضور پیدا کردید و با خنده هایی که مدت ها بود ما رو از اونا محروم کرده بودید اولا ما رو خوشحال کردید و ثانیا رضایت خودتون رو از انتخاب آقای روحانی اعلام کردید و بعد از اون فرمودید که «در ایران دموکراسی کامل وجود داره و هیچ دشمنی در این تردید نداره و مردم حماسه آفریدن» نمیشد همین حرف رو در سال 88 بزنید و اون فتنه رو بخوابونید؟ در حالی که در سال 88 مشارکت مردم 85 درصد بود و الآن 72 درصد، اگه نیاز به تمجید باشه که اون اولاست، تازه تو اون سال که ادعای تقلب شد درصد مقبولیت رئیس جمهور منتخب خیلی بارزتر بود از رئیس جمهور منتخب در این دوره که با 50/71 درصد آراء دراومد حالا اگر بخوایم فرض کنیم که ملاک شما تو اون سکوت این بوده که واقعا احتمال تقلب میدادید، تو این یکی فرض تقلب قوی تره. تازه تو اون سال آقا فرمودن «خواص مواضع خودشون رو صریحا اعلام کنن» شما این پیام ایشون رو نشنیدید؟؟؟!!! چرا به اون رئیس جمهور تبریک نگفتید؟؟؟!!! فقط وقتی انتخاب مطابق میل شما باشه قبوله و مشکلی نداره؟؟؟!!!

2- آقای روحانی عزیز! رئیس جمهور کشورم! به نظرتون اونقدر سیاه کاری برای اخذ رأی مردم، زیاد نبود؟؟؟!!! اسم شما از صندوق همون دولتی بیرون اومد که شما بارها اون رو دروغگو خطاب کردید و زیر نظر رهبری انتخاب شدید که ایشون رو دیکتاتور میخوندید. شما که هم در لباس روحانیت هستید و هم نام روحانی دارید چرا دم از آزادی و  برداشتن فیلترها میزنید؟؟؟!!! به نظرتون باید فضای پرتگاه رو ایجاد کنیم بعد بگیم هرکی مرده نیفته یا باید سعی کنیم از پرتگاه دور بشیم و مردم رو دور کنیم؟ به نظرم دومی عاقلانه تره.

بازهم لازم میدونم بگم که به فرمایش رهبرم و نائب امام زمانم (عجل الله تعالی فرجه) از این رئیس جمهور حمایت میکنم و اگر درخواستی داشته باشند که از عهده ی من بر بیاد انجام خواهم داد؛ این تفاوت ما با اوناییه که منطق ندارن و بعد از شکست فریاد تقلب میزنن و کسی نیست جمعشون کنه؛ فقط وقتی کاندیدای مورد نظر خودشون انتخاب بشه همه چی خوبه و مشکلی وجود نداره.

خدایا پرچم اسلام رو از دست جانباز رهبرمون به دست اربابمون صاحب زمان (عجل الله تعالی فرجه) برسان.

رهبر فقط سید علی

اللهم عجل لولیک الفرج


[ دوشنبه 92/3/27 ] [ 8:30 عصر ] [ محمد ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

ارباب از گناهان خویش شرم حضور دارم. انسانی هستم در پی خوشتن خویش، خود را گم کرده ام و در کوچه پس کوچه های زندگی و رهگذر عمر جویای خویشم. در این راه کمک می خواهم. دوست دارم بنویسم تا درد شرمساریم را التیام دهم. التماس دعا. یاحق
موضوعات وب
امکانات وب



بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 157024