سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرم حضور
قالب وبلاگ

سلام دوستان عزیز

اگه توفیق باشه و آقا بطلبه ان شاء الله راهی شهر عشقم، شهر مقدس مشهد. اگه خدا بخواد نایب الزیاره شما هم خواهم بود. دعا کنید تو این سفر خودم رو پیدا کنم. این رو گفتم تا هم دعام کنید و هم علت غیبت آیندم رو بدونید.نوروز و امام رضا(ع)

از این که بگذریم داریم به سال جدید و عید نوروز نزدیک میشیم. صرف نظر از قیل و قالهایی که در مورد ایرانی بودن این عید یا اسلامی بودن این عید، باید بگم که طبق فرموده حضرت علی(ع) هر روزی که در اون گناهی انجام نشه اون عیده. اگه تو این روز گناهی مرتکب نشیم قطعا عید ما خواهد بود و برعکس اگر گناهی مرتکب بشیم قطعا عید نخواهد بود بلکه در حقیقت یکی از روزهای عزای ما خواهد بود.

دوستان عزیز تو این سال جدید طبیعت یه بار دیگه زنده میشه و زندگی رو از سر میگیره تو این طبیعت همه چیز دوباره نشاط پیدا می کنه. خوب نیست که تو این عالم هستی که همه چیز دوباره مسیرش رو نو میکنه ما هیچ تغییری نداشته باشیم. سعی کنیم سال جدیدمون رو بهتر از سال گذشته شروع کنیم و بهتر از اون به پایان برسونیم و گرنه مصداق کلام حضرت علی(ع) خواهیم شد که هر که دو روز از عمرش مثل هم باشه زیان کرده.

در آخر هم هنگام تحویل سال همدیگه رو دعا کنیم و اربابمون صاحب الزمان رو فراموش نکنیم که تمام زندگی ما بسته به وجود ایشان است و ان شاء الله خداوند عیدی این سالمون روظهور ارباب قرار بده.

اللهم عجل لولیک الفرج


[ سه شنبه 89/12/17 ] [ 6:46 عصر ] [ محمد ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

ارباب از گناهان خویش شرم حضور دارم. انسانی هستم در پی خوشتن خویش، خود را گم کرده ام و در کوچه پس کوچه های زندگی و رهگذر عمر جویای خویشم. در این راه کمک می خواهم. دوست دارم بنویسم تا درد شرمساریم را التیام دهم. التماس دعا. یاحق
موضوعات وب
امکانات وب



بازدید امروز: 37
بازدید دیروز: 21
کل بازدیدها: 157706