سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرم حضور
قالب وبلاگ

هیچ کس دوست نداره بازیچه این و اون باشه.

اما..... گاهی بازیگران آنقدر مهارت دارن که انسان حس نمی کنه بازیچه قرار گرفته و صیادان گاهی اونقدر زرنگن که شکار فکر نمی کنه به دام افتاده بلکه خیال می کنه صیاد رو بازی داده! داستان نگاه و چهره و خود نمایی و خودآرائی برای دیگران هم همین طوره. در این ماجرا چه کسی صیاد است و چه کسی صید؟

اونکه چهره و اندام و زیبایی های خودش رو در معرض تماشا و بهره برداری جنسی عموم می ذاره اگه یه لحظه با خودش فکر کنه که چه چیز به دست میاره و چی رو از دست می ده شاید هیچ موقع حاضر به چنین کاری نباشه.

بعضی نگاه ها ویروس گناه رو منتشر می کنن، بعضی چهره ها حشره مزاحمت جمع می کنن،حجاب مصونیت است نه محدودیت بعضی چشم ها در پی هوسهای شیطانی اند، بعضی اظهار علاقه ها دام فریب و تور شکاره، بعضی عاشقان سینه چاک صیادانی هستن که هنرمندانه نقش بازی می کنن و وقتی به کام دل خودشون رسیدن طعمه و شکار خودشون رو بی آبرو می کنن و به حال خودش رها می کنن و دنبال شکار دیگه ای میرن.

خوشا به حال اونایی که نگهبان مزرعه نجابت و پاسدار حریم حیا و عفافن و با پوشش صحیح و کامل و با متانت و وقار خودشون هم محیط رو برای خودشون ایمن می سازن هم وسیله به گناه افتغادن دیگران نمی شن. وقتی کسی خودش رو از نگاه نامحرما می پوشونه مثل اونه که جلوی پنجره اتافش توری زده تا حشرات مزاحم و موذی وارد نشن.

حجاب مصونیت میاره نه محدودیت. زنان با حجاب هم در قلعه حفاظت شده هستن نه در زندان!!!

حجاب قلعه و دژی است برای نگهبانی از گوهر عفاف. دزدان از دیوار کوتاه بد حجابی و بی حجابی راحت تر به حریم کرامت دخترها و زنها دستبرد می زنن. زنان پوشیده و متین از اینطور تعرضها و وسوسه های شیطانی مصون تر هستن و دیرتر در معرض دام گستری شیادان قرار می گیرن. حجاب زینت است اون رو به خوبی ها و زیبایی هامون اضافه کنیم، اون وقت می بینیم که عریانی و خودنمایی و هوس انگیزی برای کسی شخصیت نمیاره.

حفظ شخصیت و رعایت پوشش یه هنر بزرگه ولی ترک حجاب و عفاف از هر کس برمیاد چون هنر نیست!!!!

حیفه آدم خودشو با یه لبخند و چشمک و وعده بفروشه و به این راحتی و ارزانی بازیچه بشه....

أ لم یعلم بأن الله یری   در محضریم مراقب باشیم


[ دوشنبه 89/11/25 ] [ 9:5 عصر ] [ محمد ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

ارباب از گناهان خویش شرم حضور دارم. انسانی هستم در پی خوشتن خویش، خود را گم کرده ام و در کوچه پس کوچه های زندگی و رهگذر عمر جویای خویشم. در این راه کمک می خواهم. دوست دارم بنویسم تا درد شرمساریم را التیام دهم. التماس دعا. یاحق
موضوعات وب
امکانات وب



بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 21
کل بازدیدها: 157695