سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرم حضور
قالب وبلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم؛

دوستان عزیزم سلام؛:wave:

حلول ماه استغفار و بندگی و عبادت، شروع مسیر بندگی و عروج رو به همه ی دوستان عزیز تبریک و تهنیت عرض میکنم :flowerysmile:و امیدوارم بعد از پایان این سه ماه عزیز تفاوت عظمایی تو زندگی هامون احساس کنیم و خودمون رو بنده ی خدا احساس کنیم.

از طرفی میلاد امام باقر (علیه السلام) یکی از احیا کنندگان مذهب تشیع رو به همه ی شیعیان و پیروان آن حضرت تبریک عرض میکنم.:1flower:

از طرفی هم امیدوارم که قدر این شب از ماه رجب رو که لیله الرغائبه بدونیم و ازش بیشترین استفاده رو ببریم.

یه حدیث زیبا در مورد رجب هست که دوست دارم اون رو برا شما عزیزان هم بذارم و اون اینه:

پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله) نیز در بیان عظمت و اهمیت ماه رجب می‌فرمایند: «خداوند متعال در آسمان هفتم فرشته‌ای به نام داعی قرار داده است هرگاه ماه رجب فرا رسد آن فرشته دعوت کننده هر شب تا به صبح گوید: خوشا به حال کسانی که به ذکر الهی مشغولند خوشا به حال کسانی که با میل و رغبت تمام رو به سوی درگاه خدا آرند و خداوند می‌فرماید: من همنشین کسی هستم که با من همنشین باشد و مطیع کسی هستم که فرمان مرا ببرد و آمرزنده‌ام کسی را که از من طلب آمرزش کند این ماه رجب ماه من، بنده هم بنده من و رحمت هم از آن من است. هر کس مرا در این ماه بخواند پاسخ مثبت دهم و هر کس از من چیزی بخواهد به او عطا کنم و هر کس از من هدایت جوید هدایتش کنم و من این ماه را وسیله ارتباط بین خود و بندگانم قرار داده‌ام پس هر کس به آن چنگ زند به من می‌رسد.»

امیدوارم که همگی جزو کسانی باشیم که ندای این فرشته رو لبیک میگیم.:grouphug:

از طرفی هم روز شهادت شهید مطهری رو به همه ی دوستان تسلیت و روز معلم رو به همه ی معلمان که شغل انبیا رو دارند و در این نظام اسلامی نقش بسیار مهمی رو ایفا میکنن تبریک و تهنیت عرض میکنم.:reading:

اللهم عجل لولیک الفرج:angelic0:


[ پنج شنبه 93/2/11 ] [ 9:5 عصر ] [ محمد ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

ارباب از گناهان خویش شرم حضور دارم. انسانی هستم در پی خوشتن خویش، خود را گم کرده ام و در کوچه پس کوچه های زندگی و رهگذر عمر جویای خویشم. در این راه کمک می خواهم. دوست دارم بنویسم تا درد شرمساریم را التیام دهم. التماس دعا. یاحق
موضوعات وب
امکانات وب



بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 30
کل بازدیدها: 157296