سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرم حضور
قالب وبلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم؛

دوستان عزیزم سلام؛:wave:

روزی زنی روستائی که هرگز حرف دلنشینی از همسرش نشنیده بود، بیمار شد شوهر او که راننده موتور سیکلت بود و از موتورش براى‌ حمل و نقل کالا در شهر استفاده مى‌کردبراى اولین بار همسرش را سوار موتورسیکلت خود کرد. زن با احتیاط سوار موتور شد و از دست پاچگی و خجالت نمی دانست دست هایش را کجا بگذارد که ناگهان شوهرش گفت:… مرا بغل کن. زن پرسید: چه کار کنم؟ و وقتی متوجه حرف شوهرش شد ناگهان صورتش سرخ شد با خجالت کمر شوهرش را بغل کرد و کم کم اشک صورتش را خیس نمود. به نیمه راه رسیده بودند که زن از شوهرش خواست به خانه برگردند، شوهرش با تعجب پرسید: چرا؟ تقریبا به بیمارستان رسیده ایم. زن جواب داد: دیگر لازم نیست، بهتر شدم. سرم درد نمی کند.

این نشون میده اگه مردی به زنش ابراز محبت کنهHeartshape2Flowerysmile زن تا ابد به خوبی با شوهرش زندگی میکنه و آرامش رو برا شوهرش فراهم میکنه و وفادار شوهرش باقی میمونه. چرا تو بعضی از خونواده های ما این ابراز محبت وجود نداره. درسته که مرد مقداری غرور داره و به خاطر این غرور گاهی نمیتونه علاقه ی خودش رو ابراز کنه ولی اگه میخواد زندگی خوبی داشته باشه باید این غرور مذمون رو کنار بذاره.hih به امید روزی که تو زندگی هیچ مسلمان و به خصوص شیعه و به خصوص ایرانی از این دست مسائل و مشکلات ناشی از اون پیش نیاد.

اللهم عجل لولیک الفرجangelic0


[ چهارشنبه 93/2/10 ] [ 1:20 عصر ] [ محمد ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

ارباب از گناهان خویش شرم حضور دارم. انسانی هستم در پی خوشتن خویش، خود را گم کرده ام و در کوچه پس کوچه های زندگی و رهگذر عمر جویای خویشم. در این راه کمک می خواهم. دوست دارم بنویسم تا درد شرمساریم را التیام دهم. التماس دعا. یاحق
موضوعات وب
امکانات وب



بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 30
کل بازدیدها: 157293