سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرم حضور
قالب وبلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم؛

دوستان عزیزم سلام؛:wave:

شاید دیدن این عنوان برای شما خیلی به نظر مسخره بیاد. ولی این سوالیه که خیلی وقتا تو ذهنم میاد و تو تلویزیون هم شاید زیاد پرداخته میشه ولی تا دیشب جواب خوبی براش پیدا نکرده بودم. دیشب که با خانواده رفته بودیم دعای کمیل (تف به ریا:angelic:) یه جایی نشسته بودیم که لژ خانوادگی محسوب میشد.:laf: همون جایی که نشسته بودیم یه خانم با شوهر و دو بچش اومدن و کنار ما نشستن. ولی نمیدونم مشکل شوهرش چی بود که روی ویلچر نشسته بود و انگار دست و پاش خیلی توان انجام کارهاش رو نداشت.:brohea: این بچه ها بازی میکردن و شوهر به دعا گوش میکرد ولی زن همش مراقب شوهر بود و هر از چند گاهی به این شوهر لقمه غذایی میداد. حالا نمیدونم مشکلش چی بود که هی بهش غذا میداد. ولی براش لقمه میگرفت و دستش میداد و شوهرش میخورد.

دوباره سریع اون سوال همیشگی ذهنم رو به خودش مشغول کرد.:ha: بعد به خودم گفتم معنای وفاداری به همسر یعنی همین. یعنی اینکه زن و شوهر فقط مال روزای خوشی هم نباشن. اینکه اگه برا یکیشون مشکلی پیش اومد اون یکی وایسه و زندگی رو زنده کنه. یعنی اینکه هیچ کدوم جا خالی نکنه.

بعضیا فکر میکنن وفاداری به همسر یعنی اینکه بعد از مرگش دیگه ازدواج نکنه، درحالی که این فکر اشتباهه، مگه ما دینمون رو از اهل بیت (علیهم السلام) نمیگیریم؟؟؟!!!! شما یه زندگی با شکوه تر و نورانی تر از زندگی امیر المومنین و حضرت زهرا (علیهما السلام) سراغ دارید؟ خانواده ای که چهار معصوم توش زندگی میکنه. روابط همه زیبا و نورانیه. کسی میتونه بگه امیر المومنین (علیه السلام) حضرت زهرا (سلام الله علیها) رو دوست نداشته و بهش وفادار نبوده؟ هیچ کس این غلط رو نمیکنه. ولی با این وجود میبینیم که امیر المومنین (علیه السلام) بعد از شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) دوباره ازدواج میکنن. پس این فکر اشتباهه ولو اینکه تو زمونه ی ما متعارف شده باشه.

سعی کنیم که دینمون رو از اهل بیت (علیهم السلام) بگیریم نه از تلویزیون و حرفای مردم.

اللهم عجل لولیک الفرج :angelic0:


[ جمعه 93/1/29 ] [ 6:39 عصر ] [ محمد ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

ارباب از گناهان خویش شرم حضور دارم. انسانی هستم در پی خوشتن خویش، خود را گم کرده ام و در کوچه پس کوچه های زندگی و رهگذر عمر جویای خویشم. در این راه کمک می خواهم. دوست دارم بنویسم تا درد شرمساریم را التیام دهم. التماس دعا. یاحق
موضوعات وب
امکانات وب



بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 26
کل بازدیدها: 157311