سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرم حضور
قالب وبلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم؛

دوستان عزیز سلام؛:wave:

شب میلاد قهرمان کربلا، عقیله ی بنی هاشم، ناخدای کشتی صبر و استقامت، عالمه ی غیر معلمه، حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) رو اولا خدمت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) و ثانیا به نائب بر حق ایشان مقام معظم رهبری و بعد به همه شما عزیزان تبریک عرض میکنم.:cancan::cheerleader::confetti:

بی بی جان تولدت مبارک

نزدیک عید نوروز که میشه خیلیا شروع به خونه تکونی میکنن. خونه ی ما هم از این قاعده مستثنی نیست و چند روزی است که خانواده مشغول این عمل باشکوه:hih: هستن. به ذهنم رسید کی ما میخوایم دل تکونی کنیم تا بعد از پاک کردن غبارهای دل و از بین بردن محبت های کاذب به دنیا و ما فیها باید فکر کرد، عشق خداوند متعال و اولیائش تو دل ما رسوخ پیدا کنه؟؟؟؟!!!! بیاید سعی کنیم تا قبل از این عید دلامون رو یه تکونی بدیم و جلایی بدیم تا ظرفی زیبا بشه و لیاقت قدوم اربابمون رو داشته باشه چرا که آقا مطهر است و در ظرف پلید قدم نمیذاره. به امید روزی که مهدی فاطمه (عجل الله تعالی فرجه) تمام قلبمون رو به خودش اختصاص بده.

 

بیاید کمی هم دل تکونی کنیم

اللهم عجل لولیک الفرج


[ پنج شنبه 92/12/15 ] [ 7:46 عصر ] [ محمد ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

ارباب از گناهان خویش شرم حضور دارم. انسانی هستم در پی خوشتن خویش، خود را گم کرده ام و در کوچه پس کوچه های زندگی و رهگذر عمر جویای خویشم. در این راه کمک می خواهم. دوست دارم بنویسم تا درد شرمساریم را التیام دهم. التماس دعا. یاحق
موضوعات وب
امکانات وب



بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 30
کل بازدیدها: 157286