سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرم حضور
قالب وبلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم؛

دوستان عزیزم سلام؛

امشب خیلی دلم گرفته و داغون بود. همش تو این فکر بودم که چیکار کنم به این فکر افتادم که برم و نماز استغاثه به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) رو بخونم، چون تو این موقعیتا خیلی تاثیر داره و ادم رو آروم میکنه. ولی به خودم گفتم آخه این چه کاریه؟!؟! هر غلطی دلت میخواد میکنی و بعد تا کمی برات مشکل پیش میاد انتظار داری بیان و کارت رو راه بندازن و برات معجزه کنن. خودم شرمنده شدم. به خودم گفتم حالا که اینطوری دیگه نمیخواد نماز رو بخونی. این خیلی پرروییه. دوباره به خودم گفتم آخه بدبخت فلک زده، اگه نخوای بری در خونه ی این بزرگواران کجا میخوای بری؟ کجا رو داری که بری؟ بیا و نماز رو بخون. واسه همین با شرمندگی تمام و خجالت فراوان رفتم تا نماز استغاثه رو بخونم.

آقا جون شرمندتم

دوستان شما رو به خدا دعام کنید. دیگه خسته شدم. دوست دارم شیعه ی واقعی باشم.

آقا جون من خودم به تنهایی نمیتونم شما رو خدا بیاید و کمکم کنید. دستم رو بگیرید و نجاتم بدید. کمکم کنید تا راه رو پیدا کنم و شما رو فقط برا خودم نخوام.

اللهم عجل لولیک الفرج


پ ن: دستور نماز استغاثه امام زمان(عجل الله تعالی فرجه): دو رکعت نماز مثل نماز صبح که البته یه دعا بعدش زیر آسمون داره که با مراجعه به مفاتیح میتونید از اون مطلع بشید. این نماز خیلی عالی و تاثیر گذاره یه بار امتحانش کنید مشتری میشید.

 


[ دوشنبه 92/12/12 ] [ 8:53 عصر ] [ محمد ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

ارباب از گناهان خویش شرم حضور دارم. انسانی هستم در پی خوشتن خویش، خود را گم کرده ام و در کوچه پس کوچه های زندگی و رهگذر عمر جویای خویشم. در این راه کمک می خواهم. دوست دارم بنویسم تا درد شرمساریم را التیام دهم. التماس دعا. یاحق
موضوعات وب
امکانات وب



بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 30
کل بازدیدها: 157295