سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرم حضور
قالب وبلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام به همه ی دوستان عزیزم؛

بعد از مدتی امشب تلویزیون رو روشن کردم و اتفاقا شبکه دو فیلم سینمایی پخش میکرد، اسمش «آذر» بود. من اصلا نمیدونم موضوعش چی بود یا چه هدفی رو دنبال میکرد. فقط یه سکانس از این فیلم دیدم که لازم دونستم از مسئولین فرهنگی کشور اسلامی خودم تشکر و قدردانی کنم.

مسئولین فرهنگی بزرگواری که رقاص های ایرانی فرار کرده از ایران و پناه اورده به آمریکا رو، بعد از درگیری با همکاران محترمشون و کشته شدن چند نفرشون از خونواده های اونا دلجویی کرده و تسلیت گفتن و برای شادی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) و نائب بر حقشون جنازه ی اونا رو به ایران اورده و در قطعه ی هنرمندان دفن کردن. مسئولین بزرگواری که بعد از انتشار یه خبر در یکی از روزنامه های رسمی کشور مبنی بر اینکه برخی آیات موجود در قرآن از قرآن نیست هیچ عکس العملی نشون ندادن.

بعد از این همه افتخارات فراوان که کسب کردن فساد موجود در فیلم های سینمایی رو هم به تلویزیون کشیدن. تو این فیلم مذکور نشون داده شد یه خانم محجبه که با یه بچه ی معلول زندگی میکرد و دربه در بود ماشین ها و تاکسی ها براش توقف نمیکردن تا اینکه این خانم یکی از هم محله ای هاشون رو دید که با موتر از اونجا میگذشت بهش گفت ما رو سوار کن و پشت اون مرد نامحرم سوار شد.

مراقب فرهنگ اسلامیمون باشیم

این تصویر و سکانس برای من خیلی قبیح و غیر اسلامی بود هرچند ممکنه خیلی ها بگن این اصلا هم بد و غیر اسلامی نیست که البته اگه کسی چنین حرفی رو بزنه به نظر من خیلی نظر اسلام رو به خوبی در مورد حجاب و رابطه ی مرد و زن نامحرم نمیدونه، ولی با این وجود، این رو نباید فراموش کرد که این سکانس از تلویزیون جمهوری اسلامی و از یکی از شبکه های اصلیش پخش شده.

در پایان از صراحتم از همگی معذرت میخوام و امیدوارم که مسئولین فرهنگی ما کمی بیشتر مراقب باشن و خدا هم عاقبت همه ی ما رو ختم به خیر کنه.

اللهم عجل لولیک الفرج


[ چهارشنبه 92/10/18 ] [ 10:7 عصر ] [ محمد ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

ارباب از گناهان خویش شرم حضور دارم. انسانی هستم در پی خوشتن خویش، خود را گم کرده ام و در کوچه پس کوچه های زندگی و رهگذر عمر جویای خویشم. در این راه کمک می خواهم. دوست دارم بنویسم تا درد شرمساریم را التیام دهم. التماس دعا. یاحق
موضوعات وب
امکانات وب



بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 20
کل بازدیدها: 157251