سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرم حضور
قالب وبلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم

دوستان عزیزم سلام؛

از حماسه ی بزرگی که همه با هم خلق کردیم واقعا از شما و همه ی مردم عزیز کشورمون کمال تشکر و قدردانی رو دارم، امیدوارم که آقای روحانی رئیس جمهور منتخب کشور در راستای اهداف بلند انقلاب و عزت ایران گام بردارند. و این نکته رو هم اعلام میکنم که به فرموده ی رهبر معظم انقلاب حامی این رئیس جمهور می باشم هرچند نظر خودم در مجموع ایشون نبود، ولی تابع ولایتم.

ولی راستش چند مطلب دلم رو شکست که نمیتونم نگم.

1- آقای هاشمی، ای بزرگوار! شما که بعد از انتخاب آقای روحانی در مجمع حضور پیدا کردید و با خنده هایی که مدت ها بود ما رو از اونا محروم کرده بودید اولا ما رو خوشحال کردید و ثانیا رضایت خودتون رو از انتخاب آقای روحانی اعلام کردید و بعد از اون فرمودید که «در ایران دموکراسی کامل وجود داره و هیچ دشمنی در این تردید نداره و مردم حماسه آفریدن» نمیشد همین حرف رو در سال 88 بزنید و اون فتنه رو بخوابونید؟ در حالی که در سال 88 مشارکت مردم 85 درصد بود و الآن 72 درصد، اگه نیاز به تمجید باشه که اون اولاست، تازه تو اون سال که ادعای تقلب شد درصد مقبولیت رئیس جمهور منتخب خیلی بارزتر بود از رئیس جمهور منتخب در این دوره که با 50/71 درصد آراء دراومد حالا اگر بخوایم فرض کنیم که ملاک شما تو اون سکوت این بوده که واقعا احتمال تقلب میدادید، تو این یکی فرض تقلب قوی تره. تازه تو اون سال آقا فرمودن «خواص مواضع خودشون رو صریحا اعلام کنن» شما این پیام ایشون رو نشنیدید؟؟؟!!! چرا به اون رئیس جمهور تبریک نگفتید؟؟؟!!! فقط وقتی انتخاب مطابق میل شما باشه قبوله و مشکلی نداره؟؟؟!!!

2- آقای روحانی عزیز! رئیس جمهور کشورم! به نظرتون اونقدر سیاه کاری برای اخذ رأی مردم، زیاد نبود؟؟؟!!! اسم شما از صندوق همون دولتی بیرون اومد که شما بارها اون رو دروغگو خطاب کردید و زیر نظر رهبری انتخاب شدید که ایشون رو دیکتاتور میخوندید. شما که هم در لباس روحانیت هستید و هم نام روحانی دارید چرا دم از آزادی و  برداشتن فیلترها میزنید؟؟؟!!! به نظرتون باید فضای پرتگاه رو ایجاد کنیم بعد بگیم هرکی مرده نیفته یا باید سعی کنیم از پرتگاه دور بشیم و مردم رو دور کنیم؟ به نظرم دومی عاقلانه تره.

بازهم لازم میدونم بگم که به فرمایش رهبرم و نائب امام زمانم (عجل الله تعالی فرجه) از این رئیس جمهور حمایت میکنم و اگر درخواستی داشته باشند که از عهده ی من بر بیاد انجام خواهم داد؛ این تفاوت ما با اوناییه که منطق ندارن و بعد از شکست فریاد تقلب میزنن و کسی نیست جمعشون کنه؛ فقط وقتی کاندیدای مورد نظر خودشون انتخاب بشه همه چی خوبه و مشکلی وجود نداره.

خدایا پرچم اسلام رو از دست جانباز رهبرمون به دست اربابمون صاحب زمان (عجل الله تعالی فرجه) برسان.

رهبر فقط سید علی

اللهم عجل لولیک الفرج


[ دوشنبه 92/3/27 ] [ 8:30 عصر ] [ محمد ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

ارباب از گناهان خویش شرم حضور دارم. انسانی هستم در پی خوشتن خویش، خود را گم کرده ام و در کوچه پس کوچه های زندگی و رهگذر عمر جویای خویشم. در این راه کمک می خواهم. دوست دارم بنویسم تا درد شرمساریم را التیام دهم. التماس دعا. یاحق
موضوعات وب
امکانات وب



بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 157247